2017. augusztus 15., kedd

18. Fejezet


Hyungwon

Hoseok kedve egy pillanat alatt leromlott, s én egyáltalán nem értem mi a baj, hiszen eddig úgy tűnt, hogy jól érzi magát. Már eleve furcsa volt, hogy megengedte a sört, de most hiába a gyönyörű táj, szomorúnak tűnik. Túl közel került már hozzám ahhoz, hogy ne hasson ki rám az ő érzése és látszólag most a figyelmemre vágyik, így egyik karommal átölelve a derekát döntöm fejemet kobakjának.
- Hyung…
- Hm?
- Nem mondod el mi a baj, igaz? - kérdem kellően csendesen, hogy ne zavarjam meg vele a természet nyugtát.
- Nincs baj - tagad rögtön, ahogy az várható volt.
Mivel nincs jogom megkérdőjelezni, inkább csak hagyom, hadd pihenjen, ahogy neki jól esik, és addig is ki tudom élvezni a közelségét. Sokat tett ma értem, még az óriáskerékre is hajlandó volt feljönni, úgyhogy egy szavam sem lehet. Természetes, ha elfárad benne.
- Nincs kedved ma neked nálam aludni? - vetem fel kissé félve, de kétség kívül nagyon szeretném, ha még egy éjszakát vele lehetnék. Kicsit félek is, mert azt mondta szeret, és legkevésbé sem szeretnék neki rosszat a létezésemmel, de talán örülne neki.
- Komolyan? - pillant fel rám egy már inkább igazibb mosollyal, mint ami az előző volt.
- Ühüm.
- De, szívesen - dönti vissza a fejét és táskájából előhalászva a sütit dobozt, nekilátunk majszolni.
Imádom ezt az édességet, a mamánál senki nem csinálja jobban, de mint kiderült, a legfinomabb akkor, ha Hoseok adja. Meglepően lelkis típusnak tűnik, azonban ettől csak jobban belé szeretek.
Még fél óra ücsörgést követően megindulunk felé, hogy összeszedhessen magának valami alvós ruhát, mert bár hiába mondom, hogy adok én, ezt jobb ötletnek tartja. Bezzeg nálam nem állt fenn ilyen opció… Nem vagyok megbosszulós típus, főleg, ha nincs mit, de most szívesen megnéztem volna őt, bár neki minden jól áll.
Nála csak pár percig vagyunk, míg bedobál a táskájába pár göncöt, majd haladunk is tovább, hogy megtapasztaljuk a tömegközlekedés csodáit, hol újfent sokkal közelebb kerülök hozzá, mint azt bárki mástól el tudnék viselni. Nem tudom miért, de szinte keresem a helyzeteket, amik megmagyarázzák, hogy vele lehessek, ahelyett, hogy random cselekednék végre. Én nem ismertem be, hogy szeretem, mondjuk utaltam rá, de nem vagyok az a fajta, aki jó lenne az ilyen első lépéses dolgokban. Egyszer tettem…
Mikor felérünk hozzánk, a nagyi rögtön beinvitál minek vacsorázni a konyhába, amin már csak mosolyogni tudok, mert ma már annyit ettünk, ami nekem nagyjából egy heti adagom. Nem is eszem meg mind, helyette csupán figyelem, ahogy szegény Hoseok próbál válaszolgatni a mama kérdéseire, melyek már túlontúl személyesek, mégsem utasít vissza egyet sem.
Amint szabadulunk a vallatásról, bevonulunk a szobámba, s én előtúrok valami vállalható alvós cuccot, hogy gyorsan letusolhassak, majd átadom a terepet Hoseoknak. Gyorsan csinálok valami rend félét, mert egyébként ritka trehány vagyok, amit Kihyun már megszokott, tehát miatta nem szoktam törni magam, de ugye ő nem Kihyun és nem mondom, hogy jobban érdekel a véleménye, csak… Aish, erre nincs semmi jó magyarázat, amitől ne jönnék zavarba.
- Min gondolkodsz? - jelenik meg egy még eléggé nyirkos Hoseok, ki gondosan becsukja maga mögött az ajtót, ezzel még furcsább képzeleteket kiváltva belőlem.
- Rajtad. - Legszívesebben most odamennék megölelgetni, annyira jól néz ki. Hihetetlen, hogy ilyen szinten elterelte a máról a figyelmemet.
- Ez hízelgő - mosolyodik el, felmászva mellém az ágyba. - És mit?
- Köszönöm ezt a csodálatos napot. Életem legjobb szülinapja volt - nézek rá a tőlem telhető legőszintébben, s bár még sok szó kikívánkozna, azokat inkább megtartom magamnak.

Hoseok

Szavai boldogsággal töltenek el, pedig nincs is mit köszönnie. Kész roncs voltam, bár kétségtelen, legalább ezzel el tudtam terelni a figyelmét, bár nem teljesen úgy, ahogy én azt terveztem. Széles mosoly kúszik ajkaimra, és egy jóleső sóhaj kíséretében inkább elnyúlok az ágyon, pedig szívem szerint agyonölelgetném ezt a hülyegyereket.
- Köszönöm, hogy ezt mondod - nézek rá, felé fordítva a fejemet. - Pedig nem vagyok a legjobb társaság. Mármint, ma nem voltam az. Bocsánat.
- Most köszöntem meg…
- Tudom - vigyorgok rá. - De én is. Inkább gyere aludni - paskolom meg magam mellett az ágyat, hogy végre lefeküdjön, miután lekapcsolja a villanyt.
- Tényleg nem fogod elmondani, hogy miért voltál olyan szomorú? - Ő elmondott nekem mindent, én meg képtelen vagyok, az ő problémájánál sokkal kisebb gondomat elmondani. Egyre szörnyűbb embernek érzem magam. Hallom, ahogy befészkeli magát a takaró alá, de látni csupán a sziluettjét látom.
- Csak félek, hogy elveszítelek amiatt, amilyen vagyok, ahogy a múltban is történt - suttogom, szinte alig hallhatóan.
- A… múltban? - kérdez rá, miközben rám emeli a tekintetét. Tudom anélkül is, hogy látnám.
- Igen. Apám még kiskoromban elhagyta anyámat, mert elmondása szerint, neki nem volt szüksége egy üvöltöző szarcsomóra. - Az apám használta kifejezésen muszáj mosolyognom; soha nem értette meg, mi is egy gyerek lényege. - Anyám egyedül nevelt, de többet dolgozott, mint volt otthon. Egy idő után újraházasodott, amit teljesen megértettem, csak azt nem, hogy ugyanezzel egy időben, teljesen magamra is hagyott. Akkor még megrántottam a vállam, hogy legyen, de egy beszélgetésünk alkalmával kiderült számomra, hogy apámra emlékeztetem, és ő ezért nem akar engem. - Furcsa erről beszélni. Egyetlen barátom sem volt, akinek elmondtam volna egy ilyen dolgot; sokszor még az akkori jelenemről sem beszéltem nekik, nem hogy a múltamról. Mély sóhaj hagyta el a számat, és a sötétben kitapogattam Hyungwon kezét. Kell az az erő, amit a közelsége és az érintése ad, hogy folytatni tudjam. - Az után a beszélgetés után változtam meg. Nem akartam egy olyan emberre hasonlítani, akit anyám utál. Én mindent megpróbáltam, tényleg. - Hangom zaklatottá válik, ahogy a bukásomra visszaemlékszem, de ő is elmondta, még ha könnyek között is tette, ennyit nekem is tudnom kell nyújtani neki. - Mikor megkérdeztem anyámat, hogy min változtassak még, azt mondta, hogy semmin, mert minél jobban próbálkozom, csak apám jut az eszébe. Egy ideig még küzdöttem, de aztán feladtam, és már egyáltalán nem tartom a kapcsolatot anyámmal. Ezért van az, hogyha elveszítek egy barátot, magamat hibáztatom. Mert tudom, hogy nem vagyok elég jó, ahogy anyámnak és apámnak sem voltam elég jó. - Hangom nem csuklik el, nem is leszek zaklatottabb, de biztos vagyok benne, hogy csak azért, mert foghatom Hyungwon kezét, aki csendben hallgat, pedig biztosan fáradt már. Mégis inkább az én idióta fecsegésemet figyeli.
- Sajnálom - nyög ki ennyit, bár azt sem értem, hogy mire gondol, elvégre hogyan is sajnálhatna olyat, amiről nem ő tehet. Nem láthatja ugyan, de összeráncolt szemöldökkel meredek oda, ahol legnagyobb valószínűséggel az arca van.
- Nincs mit. Már elmúlt, csak néha előjön. Mikor azt érzem, megint elszúrok valamit. De inkább aludjunk, már biztosan fáradt vagy - simítom meg kézfejét, ügyelve rá, hogy ne csússzon a kezem feljebbi részekre. Igaz, hogy aludtunk már ölelkezve, de ez most mégis más. Nincs merszem lépni, de nem is bírom ki így. - Szabad? - szólalok meg pár perc csönd után, még mindig a kezét cirógatva.
- Mit?
- Megölelhetlek?

Hyungwon

Kissé meglep a kérdése, ugyanakkor izgatottá is tesz, mintha csak egy szerelmes tini lennék, melyből egyedül a… najó, talán minden igaz. Szörnyen aranyos, ugyanakkor szívfacsaró, hogy ezt kérdezi, de hát lehet erre nemleges választ adni?
- Persze - emelem fel bal karomat, hogy közelebb tudjon csúszni, s amint ez megtörténik, egyszerűen csak vállára hajtom, míg ő átöleli a derekamat és úgy bújik hozzám. - Hyung…
- Mondjad.
- Beszélgess velem - vetek fel egy ilyen egyszeri ajánlatot, bár azt nem tudom mennyire kecsegtető, elvégre mégiscsak rólam van szó.
- Miről szeretnél? - távolodik el kicsit, de csak a fejével, hogy fel tudjon rám nézni. A szemem egyre jobban szokja a sötétet, ami hátrányt jelent, ugyanis félek, mire mit reagál.
- Nem tudom, mindegy, csak… nem tudok aludni.
- Nem vagy álmos?
- Olyasmi…
- Az olyasmi takar is valamit - mosolyodik el azon, hogy rajta kapott, pedig semmi komoly mögöttes tartalma nincsen.
- Rossz alvó vagyok, de inkább csak este, mert nappal minden gond nélkül megy.  
- Furcsa, mert világosba teljesen más… Van valami oka?
- Biztos. Nem igazán tudom, hogy miért, bár az lehet, hogy kicsinek anya folyton mesélt nekem, majd utána egyedül már nem ment, így vagy filmet nézek ilyenkor, vagy olvasok, míg reggelig el nem nyom az álom. - Hallom, ahogy erőltetetten veszi a levegőt és biztos kérdezne is, de inkább nem teszi. - Sötétben sokkal inkább gondolkodok, mint azt nappal tenném, ráadásul ritka jó érzés aggon lustálkodni, mikor mindenki más dolgozik - mosolyodok el öntelt felfogásomon.
- Akkor ezért voltál te olyan késős.
- Na, ezt honnan tudod? - lepődök meg, hiszen az elmúlt héten nem nagyon késtem.
- Szoktam beszélgetni Kihyunnal.
- Ahh, gondoltam - forgatom meg a szemeimet rosszallóan. Nehéz úgy beszélni, hogy érzem a forró leheletét a nyakamnak csapódni, a férfias illatát és enyhe szorítását.
- És akkor munka mellett mikor alszol?
- Reggel leghamarabb négy felé már elszoktam, így ha szerencsém van, akkor akad egy-két óra, viszont most annyira sűrű, meg fárasztó volt, hogy szinte végigaludtam az estéket.
- Azt mondod, hogy ezentúl jobban oda kell, figyeljek a lefárasztásodra? - ereszt el férfias kacajt, de nekem ez újfent más értelmet nyert, és már kezdek saját magamtól kiakadni, nem mintha az nehéz lenne.
- Ömm… nem. Jó nekem így, köszönöm.
- Ezer szerint ma még szaladgálnunk kellett volna.
- Igen, az hiányzott - szélesedik vigyorom.
- Szeretnél most menni? - ül fel hirtelen, de én gondolkodás nélkül visszarántom magam mellé, amin talán jómagam jobban meglepődök, mint ő.
- Bocsánat…
- Miért? - keresi a tekintetemet mosolyogva.
- Nem akartam durva lenni…
- Hyungwon, férfi vagyok, ráadásul ez meg egy ágy - böködi meg a köztünk lévő matracot, ezzel nyomatékosítva állítását. - Ne kérj minden miatt bocsánatot.
- Mm - gondolkodok el, végig vidám arcát figyelve, s kezem öntudatlanul indul, hogy tenyeremet arcára simíthassam, majd még mielőtt megfontolhatnám, lassan, de kimérten előre hajolok, egyáltalán nem számolva a következményekkel - ahogyan régen sem - és ajkaimat óvatosan, már-már rettegve az övéire nyomom.

Hoseok

Hosszú másodpercekig fel sem fogom, hogy mi történik éppen. Hyungwon kezét érzem meg az arcomon, majd ajkait az enyémeken, és valahol itt áll meg az agyműködésem. A szívem kihagy jó pár ütemet, hogy aztán kétszeres gyorsasággal kezdjen újra dobogni, majd’ áttörve a bordáimat; még abban is biztos vagyok, hogy Hyungwon hallja a versenylovak csatározását a mellkasomban. Ahogy kezdem realizálni a helyzetünket, szinte reflexszerűen mozdítom a kezemet, Hyungwon hátára simítva, így húzva őt közelebb, miközben puha párnáit ízlelgetem. Még soha nem csináltam ilyet, vagy ehhez hasonlót, így csak remélni tudom, hogy ő is ugyanúgy a fellegekben jár, mint én. Lehunyt pillákkal élvezem ki a percekig tartó kényeztetését, de egész nap eltudnám viselni ezt a helyzetet. Mint minden jónak, ennek is vége szakad, aminek a legfőbb oka én vagyok, és a váratlan helyzet miatt adódott levegőhiányom. Homlokom az övének döntve próbálom szabályozni a légzésem, több, bár inkább kevesebb sikerrel, amiben egyáltalán nem segít, a még mindig az arcomat simogató keze.
- H-Hyungwonh… - lehelem halkan, miközben szabad kezemet én is az arcára vezetem. Van egy sejtésem, hogy most mi fog következni…
- Saj- - Sejtésem beigazolódni látszik, így egy röpke pillanatra ráhajolok szájára, hogy elhallgattassam, de vissza is húzódok, hiszen mondandóm van számára.
- Mondtam, hogy ne kérj folyton bocsánatot - mondom mosolyogva. Most én vagyok a földkerekség legboldogabb embere, és ezt senki sem hazudtolhatja meg. - Már megmondtam, hogy szeretlek, szóval köszönettel tartozom. - Mielőtt bármit is mondhatna, ismét visszahajolok ajkaira. Puha párnái olyan drog számomra, melyből soha nem elég, minél többet kapok, még annál is többet akarok. Kényeztetni és szeretni akarom a mellettem fekvő férfit, és boldoggá tesz azzal, hogy most itt ölel, miközben engem csókol.
Finoman harapdáljuk egymás ajkait, kitapasztalva, mit szeret a másik. Hyungwon keze a hátamra csúszik, ezúttal engem húzva közelebb. A lágy becézgetés egyre szenvedélyesebb lesz, miközben minden eddigi, elfojtott vágyamat beleadom. Óvatosan feltámaszkodom, így Hyungwon felé kerülve. Minden a lehető leglassabban teszek, hogy megállíthasson. Egy halk sóhaj közben megnyalom alsó ajkát, bejutásért könyörögve, amit szinte azonnal meg is ad. Egyik kezemmel a feje mellett támaszkodom, míg a másikat arcáról először a nyakára, majd mellkasára vezetem, hogy aztán az oldalához érintve, körkörös mozdulatokat leírva cirógathassam. Hyungwon kezei a nyakamban kötnek ki, miközben nyelvem átvezetve szájába, érzéki táncot kezdünk el járni. Szinte tudjuk előre, mit fog tenni a másik; olyan, mint egy tündérmese, amiben soha nem hittem, de most, hogy ilyen valódinak tűnik, szükségem van rá, és sokat akarok belőle. Ha Hyungwonról van szó, telhetetlen vagyok.
A csók hevességével, érzem, hogy valami nem stimmel. Mármint velem. Tényleg egyre többre vágyom, de nem tehetem meg, bármi történjék is. Nem akarok olyan férfi lenni a számára, mint amilyen Jongin volt. De a testem nem tudja letagadni az érzéseit, így bokszerem egyre szűkül. Tennem kell ellene valamit, de nem megy; képtelen vagyok abbahagyni. A lemondásról való végleges elfeledkezésemnek legfőbb oka azonban Hyungwon keze, amely nem marad nyugton a nyakamban, hanem kirándul a testemen, kicsit sem segítve az állapotomon.
- H… Hyunghwonh - lihegem nevét, olyan szintű légszomj kíséretében, amit általában futás után szoktam produkálni. - Szeretlekh - mosolygok rá, és csak remélni tudom, hogy lát valamennyit az arcomból, hogy azzal együtt azt is lássa, hogy őszintén így gondolom. - Viszont ez így nem lesz jó - köszörülöm torkomat, és szavaim akármennyire is igazak, legalábbis annak érzem őket, nem tudok hátrálni. - Nem akarlak bántani - hajtom le fejemet, nehogy a szemébe kelljen néznem, még így sem, hogy sötét van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése