2017. augusztus 26., szombat

27. Fejezet +16


Hyungwon

Egy mély sóhajt megengedve szorítok rá a pórázra, s még mielőtt bármi egyéb hozzáfűznivaló csúszna ki a száján, megindulok kifelé, hogy még véletlen se találjam leütni őt. Nem mintha sok esélyem lenne vele szemben, ráadásul az idegbetegség Kihyun reszortja, ám ha így folytatja, ki fogja érdemelni, hogy hozzáérjek, csak nem épp kellemesen.
Hazáig egy kósza szót nem tervezek rászánni, ugyanis mérges vagyok, amiért soha nem hallgat rám, tehát feleslegesnek látom a vele való kommunikációt, amit ő kifejezetten hamar megelégel.
- Hyungwon, tényleg sajnálom - tartja mellettem az erőltetett tempót. - Na, ne némulj meg~. Hyungwonnie~ - nyekereg, akár egy kisgyerek, aki meglátott valamit a kirakatban. - Tényleg nem beszélgetsz velem? - Mivel semmi reakciót nem adok rá, egy idő után felfogja a helyzet súlyát, s némán követ, egészen a kapuig, ahol már fogna rá Joker pórázára, ha nem húznám el.
- Gyere fel - nyitom ki a kaput, még véletlen se nézve rá.
- Most bünti lesz, ugye? - követ továbbra is, immár vigyorogva.
- Az - bólintok rá halál komolyan. Míg felérünk, én igyekszem lenyugtatni magam, messzire űzni a feszültséget és csak a szépre gondolni, de attól meg… máshogy leszek feszült. Tehát semmi sehogy sem jó. - Megjöttünk! - nyitok be továbbra is indulatosan. - Kutyával vagyunk, ami egyébként az enyém, de ne aggódj, nem marad még itt - kiabálom, amit valószínűleg a szomszédok is hallanak.
- Wonnie, te vagy az? - csoszog ki a nagyi a szobájából. Nem basszus, a Télapó.
- Mmm… Tehát, ő Joker, ő pedig Hoseok, a munkatársam - mutatok először a kutyára, majd a férfira, aki erre csak egy értetlen pillantással reagál. - Köszönj el tőle, mert a percei meg vannak számlálva - dobom le a kabátomat, majd kibújva a cipőmből, bevonulok a szobámba, természetesen még mindig a kutyával. - Legyél, kérlek jófiú, rendben? - oldom el a pórázról, közvetlen, miután becsuktam a bejáratit. Mivel egy kis időre egyedül maradtam, előkotrok valami itthoni ruhát, s először a pulcsimat, aztán a pólómat és végül a farmeromat ledobva emelem fel a kitett felsőt, mikor Hoseok is megérkezik.
- Tényleg ki fogsz csinálni, mi? - néz végig rajtam egy nagy nyelés kíséretében, nekem meg máris jobb ötletem támadt, mint megfojtani két liter forró teában.
- Ülj le - dobom el a felsőmet.
- Mi?
- Hyung, ülj le! - bökök az ágyra, ő meg némi hezitálást követően teljesíti a parancsomat.
- Mit tervezel? - mereszt rám kiskutya szemeket, amiktől tuti meghatódnék, ha nem lennék ideges.
- Mint a múltkor, most is megkérnélek, hogy ne érj hozzám. Csupán kíváncsi vagyok - jelentem ki közömbösen, ám ezzel ellentétben belül reszketek. Az indulat miatt szerencsére könnyebben túlteszem magam az érzéseken, a fóbián és az engem gátoló tényezőkön, de még így sem vagyok biztos magamban.
Hoseok combjaira ülve fogok rögtön pulóverének cipzárjára, s míg ő érdeklődve követi minden mozdulatomat, én kihámozom belőle, mint aztán rohamtempóban követ a pólója is. A látványa kissé elbizonytalanít, de ahogy mosolya pimaszodik, kénytelen vagyok folytatni, hogy letörölhessem azt onnan. Kezeimet övéihez hasonlóan csak lazán lógatom magam mellett, és előrehajolva egy lágy, könnyed csókba invitálom, mely fokozatosan vált át hevessé és követelőzővé. Ugyan nem érünk egymáshoz, bőre melege majdhogynem perzseli az enyémet, mi egyre többet és többet kíván, így elválva tőle mászom fel az ágyra és mutatok a párnákra, némán kérve, hogy feküdjön oda. Amint teste a matracra nehezedik, egyik lábam átvetve a derekán ülök az ölére, s ezúttal nem megtagadva az érintkezést fekszem félig rá, újabb vad csókcsatába kezdve vele.
Orrán keresztül kapkodja a levegőt, a szíve olyan hevesen ver, akár az enyém, mitől már én sem szeretnék megállni, vagy meghátrálni, de természetesen jelenleg is csupán a határokat keresem, kiélvezve, ahogy ő a paplant szorongatva szenved, amiért megtiltottam, hogy hozzám érjen. Igen szűkös helyzetben vagyunk mindketten, csak ez számomra sokkal cikibb lesz, így még ez is közrejátszik, hogy nem hagyom egyelőre felkelni. Tény, nem gondoltam át ezt a dolgot.
- Hoseokh - nyögök a szájába, amint megérzem merevedését magam alatt, egyáltalán nem próbálva visszafogni a hangom, melynek meg is lesz az ára. Két tenyere a fenekemre siklik és szétnyitva a lábait nyom be közéjük, ajkaival továbbra is az enyémeket ostromolva, miközben erővel nyom az ölére, néha-néha feltolva csípőjét mellé.

Hoseok

Én megpróbáltam… De tényleg! Egészen addig megy a nem hozzáérős dolog, amíg nem nyögi a nevemet. Ahogy ez megtörténik, az agyamat ellepi a köd, amit eddig sikerült távol tartanom, legalábbis valamilyen szinten, és magamtól cselekszem. Meg akarok állni, de nem megy. A látványa, az érzés, ahogy itt van fölöttem, nem hagy se nyugodni, se megállni. Annak ellenére, hogy azt kérte, ne érjek hozzá, nem csapja le a kezemet, amikbe olyan jól beleillik a feneke, amit valahogy mindig is sejtettem.
Önmagamból kifordulva lököm fel a csípőmet, ezzel merevedéseinket egymáshoz nyomva, amitől újabb és újabb nyögések szakadnak fel belőlünk. Hyungwon ismét az ajkaimra mar, és már csak azt nem tudom, hogyan várja el, hogy én ezek után, képes legyek leállni. Ha most pofán vágna, akkor még sikerülne is. Talán.
- Hyunghwonh. - Nyöszörögve nyögök fel, ahogy ismét elválunk egymástól, hogy levegőhöz is jussunk, miközben ködös tekintettel mérem végig páromat, aki hasonló szemekkel pillant le rám. Nem akarok tovább menni, de egy kicsit mégis kedvezhetek magamnak, nem?! Látszólag neki sincs ellenére a fennálló helyzet, így valamivel bátrabban teszek bármit.
Kezemet a hátára vezetem, amitől kissé megborzong, de még mindig nem jelzi, hogy le kellene állnom. Lehet, hogy önzőség, sőt, biztos, de addig megyek el, ameddig csak engedi. Akarom őt, és már nem bírom ki, hogy ne adjam meg számára ennek jeleit.
Óvatosan, mégis akaratosan fordítok helyzetünkön, miközben végig vad csókkal ostromlom ajkait, kicsit sem távolítva el testünket. Feje mellett megtámaszkodva igyekszem nem összenyomni, és nem tenni semmi olyat, amit később én, vagy akár ő megbánnánk. Ő azonban kiadja a nekem járó szenvedést, ami osztályrészemül jutott, a mai gyerekes viselkedésem miatt, amikor lábát felhúzva izgatja a már így is kellően merev tagomat. Egy elfojtani próbált nyögés szalad ki benne, ahogy egész testemen heves remegés fut végig, ezzel még a légzésemet is leállítva, ahogy ajkaimat elveszem övéiről, és fejemet az övé mellett a párnába temetem, görcsösen szorítva annak huzatát, hogy tényleg ne tegyek semmi olyat, amit nem szabad. Hangosan zihálva próbálom lenyugtatni magamat, igen kevés eséllyel, evégre már maga a tény is elég izgató, hogy Hyungwon itt fekszik alattam, szinte teljesen kiszolgáltatottan, és nemhogy ellenkezne, de még ő izgat, még akkor is, ha csak “büntetés” végett. Hangos zihálásom közepette, alig bírok magamhoz térni, amin csak az “segít”, mikor Hyungwon keze a hátamra csúszik.
Mindig is érzékeny voltam, de pusztán az, hogy ő érint meg, és úgy, ahogy, már önmagában is újabb elnyújtott sóhajt csikar ki belőlem. Óvatosan felemelkedem, hogy szemeibe nézve mérhessem aztán végig.
- Imádlak. Akkor is, ha ezt teszed velem - csókolok ajkaira, ismét elmélyítve és szenvedélyessé téve azt, miközben azon igyekszem, hogy a kezemmel ne tegyek semmit a huzat markolásán kívül. A lábát ugyanott tartja, és csak akkor mozdítja meg, mikor a csípőjével lök egy kisebbet, ettől azonban egy morgásszerű nyögés szakad ki ajkaim közül. - Hyunghwonh, neh - pihegek ajkai felett, egyenesen a ködös tekintetébe meredve.
Tudom, hogy le kellene szállnom róla, de nem bírok megmozdulni; egyszerűen csak arcát vizslatom, melynek hibátlan bőre enyhén kipirult. Minden bizonnyal az enyém sem nézhet ki másként, annyi különbséggel, hogy a szenvedés minden jelét magamon hordozom. Még egy ilyen alkalom, és nem tudom, mennyire fogok tudni megállni. Nem, mintha most sikerült volna…

Hyungwon

Elképesztően gyönyörű látvány, ahogy Hoseok fölém magasodva pillog rám, látszólag nagyon küzdve magával, amit egyenesen élvezet figyelni, ám ugyanakkor félek is, mert ha ő úgy dönt, hogy itt lesz valami, akkor nekem esélyem sincs leállítani őt, elvégre elég komoly erőkülönbségben vagyunk. Gyakorlatilag a párom, de mivel eddig összesen egy volt, az sem éppen normális, nem igazán tudom, mit kell, vagy szabad csinálni. Ha már eddig sem a túl átgondolt döntéseimről voltam híres, miért egy ilyen helyzetbe visszakozzak? Ha én félek is, őt nem akarom sehogyan sem bántani, ráadásul ez régen köztünk megszokott volt, mondhatni napi szinten, sőt, ennél csak rosszabb, ám most a szerelmemről van szó, akiben megbízok, tehát miért ne…?
Karjaimmal gyengéden átkarolva a nyakát húzom le egy újabb heves csókra, melyben már érzek némi ellenállást, de közel sem eleget ahhoz, hogy abbahagyjam. Lábaimmal átkulcsolva a derekát szorítom lent is magamhoz, mire egy nagyobb nyögés szakad fel belőle, igazolva vele tettem biztosságát. Néha-néha, ahogy pozícióm engedi, fellököm a csípőm, ezzel őt is mozgásra ösztökélve, majd mikor már magától megy, eleresztem, hogy kényelmesebben hozzám férjen.
- Hyungwonh, nem khéne - hajol el hirtelen, szavaival ellentétben nagyonis vágyakozóan révedve tekintetembe.
- Miért nem?
- Nem akarlak bántani - mondja rekedtes hangon, mélyeket szuszogva a még iménti levegőmegvonás végett.
- Eddig semmi olyat nem tettél, amit ne akartam volna…
- Eddig…
- Bízz bennem.
- Én bízom benned, csak magamban nem - erősködik tovább, s már szállna le rólam, ha nem szorítanám erősebben.
- Én bízom benned helyetted is - húzom le egy újabb csókra, mit pár pillanat hezitálás után viszonozni kezd. Mikor már biztos, hogy nem hajol el, karjaimat visszahúzva nyúlok be közénk jobbommal, hogy tenyeremet a hasára tapaszthassam. Eleinte csak finoman simogatom, újabb és újabb morranásokat kiváltva belőle, majd egyre lejjebb vezetem, ezzel elérve, hogy feljebb emelje a csípőjét rólam, némi hozzáférést biztosítva. Mivel farmer van rajta, be kell vetnem a másik kezemet is, mihez már kissé feljebb emelkedek a matracról, hogy rendesen leérjek odáig, de neki újfent akadékoskodni támad kedve.
- Hyungwo- - ajkába harapva hallgattatom el, ezzel megadva számomra a lehetőséget, hogy leküzdve a gátat folytassam tervemet. Nagyon lassan kibújtatom a gombot a helyéről, mit követ a cipzár, ezzel egy fokkal közelebb kerülve kőkeményen duzzadó merevedéséhez, ám még mielőtt lehetőségem lenne visszafordulni, egyik ujjamat bokszere korcába akasztom, s lejjebb húzva azt nyúlok be másik kezemmel, azonnal rátalálva nemességére, mire ő egy nagyobb nyögést ereszt a számba.
- Feküdj mellém - suttogom, ugyanis így elég kényelmetlen mindkettőnknek. Egy szó nélkül teljesíti kérésemet, én meg átmászva felette a másik oldalára helyezkedem, hogy a jobb kezem legyen felül, s félig fölé hajolva invitálom újabb csókba, immár ujjaimmal könnyebben rátalálva férfiasságára. Forró és teljesen kemény, míg egyedül a benne húzódó külső erek engednek kissé szorításomnak. Miközben felfedezem Hoseok legféltettebb kincsét, ő elválva tőlem szuszog, olykor belenyögve az érzésbe, mit én igyekszek fokozni, elvégre a nagyi olyan hangosan hallgatja a tévét, hogy még mi is halljuk, tehát ebből nem lesz gond.
Éppen csak egy másodpercre pillantok le, hogy csillapítsam kíváncsiságom, ám ha eddig nem tudtam, hogy elég nagy, most teljesen belepirulva temetem arcomat párom vállába, ki jobbját alám túrva ölel át szorosan. Hogy ne csak húzzam az agyát, hanem valami hasznom is legyen, egy lassú tempót felvéve kezdem mozgatni rajta a kezem, felül minden alkalommal összeszorítva, hogy előnedvét végigkenve rajta síkosítsam a könnyebb élvezetért. Hoseok nyögései fokozatosan hangosodnak, időnként a nevemmel tarkítva, ám feszüléséből könnyen rájönni, hogy neki bizony egy perc is bőven elég lenne, így még mielőtt bármi baj történne, megállok, s körbepillantva pásztázom az ágyat zsebkendőért, mit amint megtalálok, folytatom is tovább a munkálatokat, közben újfent rátalálva ajkaira. Ezúttal ő csókol követelőzően, minden gátlását levetkőzve kérve egyre többet és többet, mi engem mérhetetlen boldogsággal tölt el, hiszen egy olyan oldalát engedi megmutatni, amihez reményeim szerint eddig nem túl sok embernek volt szerencséje.
- Hyungwonh… elh fogokh mennih - nyöszörög, mellé kissé erőszakosan markolászva az oldalamat, mire kénytelen vagyok elválni tőle, hogy felülve, másik kezemet is bevetve szorítsam a zsebkendőt makkjához, a végletekig fokozva a tempót. - Hyhunghwhonh~ - engedi forró nedvét a vékony anyagba, s az utolsó cseppeket is kitornázva törlöm le róla az esetleges maradékot, hogy aztán finoman visszaigazíthassam alsójába az egyébként semmit nem lankadt nemességét. - Annyirah szeretlek - ránt le maga mellé, még mielőtt begombolhatnám a nadrágját, s egy lágyabb, szenvedélyes csókot nyomva ajkaimra ölelget meg szorosan.
- Én is téged - bújok a mellkasába, próbálva felfogni az imént történteket, még mindig a zsebkendőt szorongatva.

Hoseok

Jó pár percig csak fekszem és próbálom feldolgozni, hogy mi történt, elég kevéske sikerrel. Még mindig erősen zihálok, ahogy Hyungwont magamhoz ölelem, miközben lehunyt szemmel realizálódik benne, hogy mit tett a párom. Most… akkor nekem is…?
- Hyungwon? - kérdezem, mikor már képes vagyok az érthető beszédre.
- Hm? - kérdez vissza, ezzel kifejezve, hogy figyel, csak még ő is legalább annyira delériumban van, mint én.
- Most nekem is… - kezdek bele, de ahogy rájön miről is zagyválok össze-vissza, eltávolodik tőlem, hogy szemembe nézve válaszolhasson.
- Ne.
- De… Biztos vagy benne? Én szívesen-
- Biztos - válaszolja, szavamba vágva, ezzel késztetve arra, hogy ne kérdezzek tovább.
- Köszönöm. - Még a gondolatba is belevörösödök, hogy miért mondok köszönetet. Soha nem reméltem, hogy valaha ilyen kapcsolatom lesz valakivel, pláne meg nem egy ilyen nagyszerű és csodálatos emberrel. Talán nyálas vagyok, de ha egyszer imádom, nem tudok másképpen reagálni rá.
- Máris jövök - kel ki mellőlem pár perc elteltével, a zsebkendőre utalva. Szemem végig a fehér anyagot vizslatja, mitől még a fülem is vörös színben kezd pompázni, nem beszélve arról, hogy mennyire szeretném ezt Hyungwonnak visszafizetni, akár most rögtön is, de ő nem kér belőle. Talán csak fél, hogy mit tennék vele, pedig ismerhetne már annyira, hogy nem áll szándékomban kihasználni, viszont nem akarok olyat sem tenni, amit ő nem szeretne, így eleget téve kérésének nyugton maradok, csupán egy újabb biztosítékot kérek, hogy megbizonyosodjak döntése valóban szilárd lábakon áll.
- Tényleg biztos?
- Igen, Hyung. - Ajkain aprócska mosoly villan fel, amitől kedvem támad elolvadni, de mielőtt bármit érkezésem lenne tenni, ő kidobja a zsepit, és visszaülve mellém kezd bele további mondandójába: - Maradj vacsorára. - Felülök, hogy kényelmesebben nézhessek a szemébe, még akkor is, ha kicsit kínosan érzem magam. Egek! Mit fog Kihyun gondolni? Úgyis azonnal rájön, képtelenség előle ilyet titkolni…
- Biztos? - kérdezek vissza reflexből.
- Hyung! - Hyungwon képes volna a szemeivel gyilkolni.
- Jó, jó, bocsánat. Még nem szoktam hozzá - rázom a fejemet, hátha segítene egy kicsit észhez térni.
- Elugrok a mosdóba. - Most Hyungwonon a sor, hogy zavarba jöjjön, amit csak egy pimasz mosollyal jutalmazok, egy bólintás kíséretében.
- Kint megvárlak. - Ő megtette velem, viszont nem hagyta, hogy visszaadjam, így tiszteletben tartva a döntését, hagyom zavartalanul végezni a dolgát.
- Köszönöm, hyung - áll fel az ágyról, miközben testsúlyát egyik lábáról a másikra helyezi, én meg igyekezve gyorsan összekaparni magam kilépek a szobából, mellettem Jokerrel. A konyhába vezet az utam, ahol Hyungwon nagyija éppen tesz-vesz, miközben ugyanolyan hangosan üvölt a tévé, mint mikor… Khm…
- Szia, kedveském, jó újra látni - köszön kedvesen, ahogy meglátja közeledő alakomat.
- Jó estét - hajolok meg illedelmesen. Kicsit olyan, mintha Hyungwon és a nagymamája a családom lenne, pedig még nem is voltam itt annyit. Jól érzem magam velük, és ha tehetném, itt maradnék velük. Még pár percig elbeszélgetünk, míg én az ajtófélfának dőlve helyezem magam kényelembe, addig az idős néni, továbbra is fel-alá szaladgál, miközben magyaráz.
- Ugye maradsz vacsorára? - kérdezi, mikor már terítésre készül.
- Ha nem zavarok…? - mosolyodom el, de azonnal az arcomra is fagy, ahogy Hyungwon megérkezik, és seggemre csapva halad el mellettem.
- Te soha nem zavarsz. - Elkerekedett szemekkel bámulok utána, és biztos vagyok benne, ha most meg kellene szólalnom, olyan hangom lenne, mintha héliumot szívtam volna.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése