2017. augusztus 16., szerda

19. Fejezet


Hyungwon

Pihegve húzom összébb magam és próbálom felfogni, hogy Hoseok ezt nemhogy csak hagyta, még viszonozta is, sőt…! Ugyan rettegek, de már felnőttem, nagyobb eséllyel látom át a helyzetet és nincs az az isten, amiért én kétszer ugyanabba a csapdába esnék. Legalábbis milyen téren. Ha nem lennék benne biztos, miszerint Hosoek semmilyen formában nem hasonlít Jonginra, még külön menekülnék is előle, ám ahogy beavatott a múltjába, a fájdalma, az érzései, minden arra ösztönzött, hogy lépjek.
Szavai kijózanítanak, s bár a vágyam nem csillapodik, be kell látnom, hogy teljes mértékig igaza van, ennek egyáltalán nem jött el az ideje. Talán az én állapotomban egyhamar nem is fog, ha csak nem leszek elég részeg hozzá, ami valószínűtlen, ugyanis nem hagy inni és állandóan ellenőriz engem.
- Aludjunk - fúrom fejemet a nyakába, szorosan ölelve őt, meghazudtolva iménti álláspontomat.
- Segítek - szusszan egy nagyobbat, de még mindig kapkodja a levegőt és úgy ver a szíve, hogy majd kiszakad.
Halkan mesélni kezd a menhelyi kutyákról, felelevenítve minden kedves emlékét onnan, miközben lágyan simogatja a hátamat, mely ha nem is túl hamar, de meghozza az eredményét. A végefelé már ő is sűrűn megakad, talán olykor elbóbiskol, de míg én álomba nem merülök, kitartóan beszél hozzám.
Reggel ugyanabban a pózban kelünk, mint amiben lefeküdtünk, s ugyan nekem eleinte egyáltalán nem működik az agyam, szinte megrémülök, mikor eszembejut az éjszaka. Vörösödve bontakozok ki öleléséből, mire mocorogni kezd, de szerencsére nem kel fel, így büntetlenül megengedem magamnak, hogy alaposabban szemügyre vehessem nyugodt arcát, kusza tincseti, és nyomjak egy lenge puszit orra hegyére. Zavar, hogy hozzám ér, ezért távolabb húzódom, de a fejemet az övé elé hajtva figyelem őt, azon gondolkodva, hogy most innen hogyan tovább? Természetes, hogy ennyi év után félek, de az elsődleges jelenleg az, hogy neki hogyan lenne jobb? Egy kész csődtömeg vagyok, idegroncs, tehát sok hasznom senki felé nincs, így nem tudom megérteni miféle indíttatásból van velem, mely még több aggodalomra enged okot.
- Wonnie - hallom meg nyöszörögni, ezért rögtön elhúzódom, hogy jobban láthassam. - Megint hülyeségeken agyalsz.
- Mi? - lepődök meg. Szép lenne, ha belelátna a fejembe.
- Mindig ezt csinálod… - mormogja álomittas hangon. - Ne gondolkodj. Nincs min - pislog rám nagyokat.
- Akkor csinálok reggelit - mászok ki mellőle, mielőtt bármi kellemetlen szituációba kerülhetnénk.
- Én meg elmegyek mosdóba - kel fel szép lassan, úgy mozogva, mint aki bármelyik pillanatban összecsuklik és elalszik.
Nem nagyon van itthon semmi rendes étel, ezért csupán gyorsan összedobok pár szendvicset és azokkal együtt térek vissza a szobába, ahol Hoseok már az ágyon ül és az előbbinél jelentősen éberebben figyeli minden léptem.
- Mihez lenne kedved? - teszem az ölébe a tálcát.
- Semmihez…
- Akkor nézzünk filmet - megyek az asztalhoz, hogy elvéve a gépemet, felmásszak Hoseok mellé. Eldőlök és magam elé kinyitva a laptopot, keresgélni kezdek valami vígjátékot, hátha az meghozza a kedvünket a mához, miközben Hoseok is letelepszik mögém, majd hirtelen egy szendvicset nyom a szám elé. - Nem vagyok éhes.
- Kérlek - veszi könyörgőre, igazán közel helyezkedve hozzám, mire beleharapok a kedvéért. - Hyungwon…
- Hm? - hajtom hátra a fejem, mely így a karján landol, ezért vissza is dőlök inkább. Álmosan mindenre ezerszer rávehetőbb vagyok, de ilyenkor nehéz elfogadni, hogy hozzá érjek, pedig nagyon is szeretnék.
- Megbántad?
- Nem - húzom beljebb a nyakam, teljesen elvörösödve. - És te?

Hoseok

- Dehogyis! - tiltakozok azonnal, minden ellenkezésemet beleadva. - Olyan boldognak érzem magam, mint eddig soha - mosolygok rá. Még magamhoz képest is nyálasabb vagyok, amin magam is meglepődök. Hyungwon megjutalmaz a ritka, és annál halványabb mosolyainak egyikével, de látom rajta, hogy zavarja közelségem, így visszafordulok inkább a filmet nézni, ami úgysem érdekel, mert már az elejéről is teljesen lemaradtam.
Látom Hyungwonon, hogy szavai ellenére, új számára a helyzet, vagy inkább csak nem tud magával mit kezdeni, így nem szívesen ér hozzám. Ezt figyelembe véve húzódok hozzá közelebb, de nem annyira, hogy hozzáérjek, de még így is tudok egy-két falatot csempészni a szájába, nagy könyörgések árán. Széles vigyorral a számon nézek hol rá, hol a képernyőre, de Hyungwon jobban érdekel, nem csoda hát, hogy inkább rajta koptatom a szemem, amit egy idő után szóvá is tesz.
- Miért bámulsz?
- Hahh? Nem bámullak - tagadok azonnal, ahogy azt a bűnösök szokták tenni, mikor sarokba szorítják őket. A süllyedő hajón lévő patkányok is próbálják menteni az életüket, holott ez lehetetlen, és mint tudjuk, emellé a remény hal meg utoljára.
- De igen. - Még bólint is, de szemét nem veszi le a tévéről. Legalább nem jövök ennél jobban zavarba.
- Baj? - adom be végül a derekam, pedig nagyon nincs ínyemre.
- Igen. - Hanglejtése egyáltalán nem valami magabiztos és határozott, de nem áll szándékomban egy bizonyos, kimondatlan szabályt átlépni, ezért inkább én is a tévére vezetem a tekintetem. De nem sokáig bírom, ha nem láthatom, pedig itt van mellettem, és hozzá sem érhetek, úgy érzem, mintha valaki fojtogatna. Képtelen vagyok visszafogni magam, kisujjammal megkeresem az övét, és összekulcsolva őket végre megnyugszom.
A film végére teljesen elkalandoznak a gondolataim, valahol teljesen máshol járok, és csak az ránt vissza a jelenbe, mikor Hyungwon kisujja eltűnik az enyém mellől. Kérdőn nézek utána, mintha a világ legnagyobb fájdalma lenne, hogy messzebb megy tőlem két méternél, bár én ezt így is élem meg.
- Hová mégy? - kérdezem kétségbeesetten, mintha tényleg attól félnék, bármelyik percben elveszíthetem. Ha úgy vesszük, megkaptam őt - bár még bőven van mit tennem érte -, nem áll szándékomban hagyni, elmenni.
- Csak a mosdóba - pislog rám értetlenül, amit nem csodálok, hiszen úgy viselkedek, mint egy fogyatékos gyerek, aki azonnal képes elbőgni magát, ha elveszik tőle a kedvenc lego-készletét.
- Siess vissza - csúszok le az ágyon, arcom elé húzva a takaró egyik csücskét.
- Hyung, csak a mosdóba megyek…
- Tudom, de akkor is. - Tényleg olyan vagyok lassan, mint egy rosszulnevelt gyerek. Hisztizek, bőgök, rinyálok, mellette még az összes értelmemet elhagyom valahol, de minimum elteszem későbbre, nem mintha nem venném jelenleg a hasznát.
- Jó - egyezik bele lemondóan, amit nem csodálok. Szerintem ismer már annyira, hogy tudja, makacs vagyok, és képes lennék a fürdő ajtaját verni, amíg ki nem jön. Ennek az egyik oka az, hogy messze van tőlem, a másik pedig, hogy féltem, megint hülyeséget tenne. Ha tehetném odaköltöztetném magamhoz, hogy teljeskörű felügyeletet biztosítsak a számára.
Szomorúan követem a szememmel, ahogy elhagyja a szobát; még ennyitől is képes vagyok azt érezni, hogy hiányzik belőlem egy darab. Hasamra fordulva, fejemet a párnába temetem, hátha meg tudnám fojtani magamat, legalább egy kicsit… Hiába.

Hyungwon

Nem tudom hogyan viselkedjek vele, mikor ő annyira közvetlennek tűnik, hogy szinte már én szégyellem magam az idióta viselkedésemért, amivel valószínűleg hamar el fogom üldözni. Szeretnék és próbálok is feloldódni, csak ez nem olyan egyszerű, ugyanis még egyszer nem vagyok képes elviselni egy ekkora mértékű csalódást. Már így is kész lettem volna mindent feladni, hát még még ha megint…
Míg a fürdőben végzem a dolgom, azon kattog az agyam, hogy miként cselekedjek mindkettőnknek előnyös módon, ami segít a betegségemet is leküzdeni, elvégre örökre nem tilthatom meg, hogy hozzám érjen. Félek, persze, hogy félek, de ez is csak egy állapot. Kihyun például ezerszer ijesztőbb mindennél, és most, hogy így belegondolok, előre félek a véleményétől, tehát szerintem én ma szépen le is betegszem, hátha megúszom a holnapi melót, ezzel együtt a vele való találkozást.
Vissza érve a szobába, már kész stratégia van a fejemben, amitől már előre ég az arcom, ráadásul olyan vagyok, mint valami szűz kisfiú. Sőt, akkor még jobban viseltem.
- Hyung - mászok fel hozzá lassan, és az ágyról elvéve a laptopomat, leteszem mellé a földre, valamint a tálcát is ugyenezen sorsra száműzöm.
- Tessék? - mosolyog rám vidáman.
- Öhm… Én ki szeretnék valamit… nem is… csak… - Jó, fogalmam sincs hogyan vezessem fel.
- Nyugi, Wonni, nekem bármit elmondhatsz - derül jót bénázásomon, de én végül úgy döntök, hogy szavak helyett cselekszem.
- Feküdj le légyszíves háttal és tedd magad mellé a kezeidet - öltöm vissza higgadt álcámat, s noha közel sem vagyok az, próbálkozom.
- Így? - csinálja meg töretlen vigyorral, mi tán még szélesedett is.
- Igen - nyelek egy nagyot és feltérdelek.
- Mit szeretnél? - kérdi pimasz hangnemben és szinte rá van írva mennyire élvezi a helyzetet.
- Hogy húzd szét a lábaidat - sóhajtok, bele sem gondolva mennyire perverz ez így, de kivételesen megjegyzés nélkül viszi véghez. - Kérlek ne érj hozzám - mászok közelebb, ám még győzködnöm kell magam, hogy cselekedni merjek.
- Mert különben kikötözöl?
- Nem - vonom össze a szemöldököm és szinte biztos, hogy el is pirultam. Komolyan, hogy képes ilyesmit kiváltani belőlem ez az ember? Teljesen kifordulva önmagamból teszek lépéseket.
- Csak nyugodtan. Nem foglak siettetni - mondja szokatlanul komolyan, mire összeszedem magam és átlépve bal lábát, befészkelem magam a kettő közé, majd kezeimmel oldala mellett megtartva felsőtestem, nagyon lassan ráereszkedek.
- Szólja, ha nehéz vagyok…
- Te? Ahhoz enni is kéne - tér vissza vigyora, de én csak megforgatom a szemeimet. Szerencsére nyugton tűr mindent, míg nekem majd kiszakad a szívem a bordáim közül, ahogy érzem kidolgozott, kő kemény hasát, teste melegét, melyet a vékony felső sem tud elnyomni, valamint férfias, mégis szolid illatát.

Egymás elől kapkodjuk a levegőt, ahogy közelebb hajolok hozzá, végig gyönyörű, sötét csokoládé barna íriszeit figyelve. Először csak nagyon óvatosan nyomom ajakimat az övéire, s éppen csak ízlelgetve mozgatom, ám amint nyelvét átdugva kér bebocsátást, nem tudom visszafogni magam. Kezeit érzem, hogy az oldalamra siklanak, de én abban a pillanatban kapom el azokat és nyomom az ágyra, elengedni viszont már eszemben sincs, mielőtt újabb akciót kezdeményezhetne. Ahogy csókunk egyre hevesebb és hevesebb lesz, én úgy vesztem el az eszem, ráadásul öntudatlanul lökve egyet csípőmmel csalok ki mindkettőnkből egy kisebb nyögést, közben véletlen sem megszakítva nyelveink játékát.

Hoseok

Már akkor gyorsabban ver a szívem, mikor látom a reakcióit, és ahogyan viselkedik. Az apró elpirulások és másfelé tekintések, valahogy arra engedtek következtetni, hogy nagyon nem lesz nyugodt az elkövetkezendő néhány percem. A szívem csak még gyorsabban kezd verni, ahogy sejtésem beigazolódni látszik, és ajkaimra hajol, én pedig képtelen vagyok nem többért könyörögni. Még a csók elmélyítése sem elég, kérése ellenére, kezem automatikusan az oldalára siklik, és már csak akkor eszmélek fel, hogy olyat tettem, amit nem kellett volna, mikor határozottan és tőle szokatlanul nagy erővel elkapja mind a két csuklómat, és a fejem mellett a párnába nyomja őket. Levegőt is elfelejtek venni egy pillanatra, arról meg ne is beszéljünk, hogy a szívem milyen gyorsaságot produkál. Ég az arcom, a fülem, és pillanatok alatt merevedésem lesz, ahogy csípőjével - minden bizonnyal önkéntelenül -, lök egyet, ezzel tökéletesen összeérintve az enyémet az övével. Mind a kettőnkből elfojtott nyögést vált ki a tette, de nem hajlandó csókunkat megszakítani. Attól félek, ha ezt tovább folytatja, nem fogok tudni megállni, és nem tudom majd megtalálni azt a pontot, ahonnan már túlzás volna, de ki tudna ellenállni egy ilyen gyönyörű férfinak?! Szeretem, igen, oda akarok rá figyelni, de ha így fekszik félig rajtam, érzékien csókol, és újra meg újra lök csípőjével, melyik épeszű fél lenne képes leállni?!  
Legszívesebben erőt vennék magamon, és fordítanék a helyzetünkön, hogy őt is úgy passzírozhassam a matracba, ahogy most ő teszi velem, de eldöntöttem, hogy semmi olyat nem fogok tenni, amit ő nem akar, így meg sem mozdulok. Legalábbis… Amit aggyal tudok befolyásolni. És a merevedés nem egy ilyen dolog. Másodpercről másodpercre kellemetlenebbül érzem magam. Ő volt már férfival, én még nővel sem; senkivel, de minden bizonnyal én leszek az, aki felül van. Szeretnék rá vigyázni, de hogy tudnék, ha azt sem tudom, hogy mit kell csinálni. Óráknak tűnő percekig faljuk egymás ajkait, és mégis olyan kevésnek hat.
Mielőtt elfogyna minden levegőnk, Hyungwon elválik tőlem, lihegve a homlokomnak dönti az övét, miközben kezeimet még mindig nem engedi el. Kicsit mozgatni kezdem ujjaimat, hogy összefonhassam az övéivel, miközben még mindig nem nyitom ki lehunyt pilláimat, kiélvezve közelségét, amire egész délelőtt vágytam, de nem mertem lépni.
- Whonnieh - sóhajtok egy olyan pillanatban, amikor éppen elég levegő kerül a tüdőmbe a beszédhez.
- Hyungh? - szólal meg, mire kinyitom szemeimet, hogy hosszú szempilláival találhassam szembe magam.
- Ne csináld ezt velem, kérlek. - Szinte nyüszögve könyörgök neki. - Szeretlek, imádlak, de túlságosan jó vagy, hogy visszafogjam magam. - Bár szemeimet ismét lecsukom, még így is érzem, hogy a megszokottnál vörösebb vagyok, és magamhoz képest jobban zavarban jövök. Hallom, ahogy valamilyen hangot elkezd kiadni, minden bizonnyal mondani akar valamit, de esélye sincs megszólalni, mert felhajolok hozzá még egy, kicsit rövidebb csókra, mint az előző.
Imádom ezt az embert itt felettem, és tényleg nem akarok ártani neki. Nem áll szándékomban csak egy számnak, vagy egy ugyanolyan rossz emléknek lenni, mint amilyen Jongin volt a számára. Én támasz akarok lenni, valaki, aki ott áll mögötte, és ehhez - tudom jól -, vissza kell fognom magam. Ismét elválunk pár másodpercre, de ahogy levegőhöz jutok, és éppen megszólalnék, Hyungwon megint az ajkaimon köt ki, minden szavamat belém fojtva, egyre fokozva vágyamat, miközben elveszi minden józan eszemet.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése